Elment tőlünk a DVSC vezérszurkolója, Komáromi Gábor.

Szomorú hírről kell beszámolnunk, a csütörtökön súlyos autóbalesetet szenvedett Komáromi Gábor a mai napon (2015.06.27.-én) elhunyt.

Komáromi Gábor meghatározó alakja volt a DVSC futball- és kézilabdaéletének. A regisztráció bevezetése előtt minden meccsre elkísérte a Loki focicsapatát, a külföldi túrákon is rendre láthattuk őt, és szurkolásával, a szurkolás levezetésével nagyban hozzájárult a csapat sikereihez. Ismert debreceni lokálpatriotizmusáról és a DVSC iránti fanatizmusáról, nem csak szűkebb pátriánkban, hanem országszerte is. Sokat elmond, hogy amikor tegnap beszámoltunk a balesetéről, a DVSC facebook oldalán az ország minden tájáról, de még határon túlról is érkeztek biztatások, mielőbbi felépülést kívánó hozzászólások a különböző csapatok szurkolóitól.

Mint ismert, a 35 éves férfit csütörtökön gázolta el egy gépkocsi Mikepércsen, több súlyos koponyasérülést szenvedett, melyek közül az egyik életveszélyes volt. Az orvosok küzdöttek az életéért, de nem tudták megmenteni.

A DVSC minden dolgozója osztozik a család és a szurkolók mély gyászában. Komcsi, köszönünk mindent, amit szeretett csapatodért tettél. Nyugodj békében!

Az egyik legismertebb szurkolói rigmussal szeretnénk búcsúzni Tőled:

"Senkit se szerettem
Senkit se tiszteltem
És soha nem sírtam
Míg rólad nem tudtam
Kimentem egy meccsre
Kimentem még egyre
Azóta itt vagyok
És neked szurkolok
Te vagy kit szeretek
Te vagy kit tisztelek
Teérted harcolok
És ha kell, meghalok" - dvsc.hu


A debreceni ultrák által készített búcsúvideó:





Köszönjük a képeket : Victoria Photography

Táborok üzenetei : 
Vasas

Kolozsvár :


Dunaújváros :


Újpest :